marți, 4 noiembrie 2014

Cum sa obtii un consum mai mic?

Va spun sincer - m-am saturat de toate produsele din piata care iti promit btinerea unui consum de combustibil mai scazut pentru orice fel de model de masina - toate produsele alea sunt niste aberatii ce merita aruncate la gunoi, iar cei ce le promoveaza ar trebui pusi in spatele gratiilor pe motiv de escrocherie.

In realitate avem o singura sansa de a scadea suma cheltuita lunar cu combustibilul si aici este vorba doar de benzina, pentru ca instalatiile GPL nu se monteaza si pe motoare diesel decat in cazul in care se doreste cresterea uterii motorului.

Astfel, am hotarat acum o luna sa imi montez un kit GPL auto pe masinamea si am ajuns mai mult sau mami putin intamplator la cei de la MonteazaGPL - nu am regretat o clipa.

Am fost tratat cu profesionalism, oamenii s-au aratat dornici sa ma ajute si mi-au explicat in amanunt tot ce presupune instalarea acestui tip de device pe masina mea - totul a functionat ca la carte iar acum deja simt ca am facut o economie de 400 lei - ceea ce inseana ca in mai putin de 1 an imi voi recupera banii investiti, apoi voi merge pe +.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu