miercuri, 31 decembrie 2014

Piese auto VW



 Tu stii totul despre masini, despre piesele ei, despre cum functioneaza fiecare componenta a ei, despre cat de usor este sa strici o piesa, pur si simplu din neglijenta?
Da, nici eu nu stiu, dar sunt convinsa ca intr-o zi am sa aflu tot ce vreau sa stiu. Chiar daca nu putem sa stim totul espre masina noastra, stim cu siguranta ca si ea ar vrea sa fie bine, ca ei ii place sa se plimbe mai mult ca noi. Ce nu stiu? Nu stim atunci cand are o problema, mi-as dori sa existe o masina care sa spuna: "Buna, draga sofer, astazi nu ma simt prea bine, ai dori sa faci ceva in privinta aceasta" ? Nu ,nu o sa spuna niciodata, dar noi trebuie sa fim intotdeauna pregatiti si sa luam masurile neccesare de siguranta.

  Astazi am observat ceva la masina mea, cand mergeam pe un drum mai intins ceva incepea sa bata in partea din fata. Bataile au continuat cand schimbam treapta, pana cand se obisnuia cu turatia. Nu aveam idee ce se intampla, dar cu atatea lucruri pe cap am uitat de masina mea. Cine ma auzea ca am uitat si ca nu am avut timp sa merg la un service auto, ar fi crezut ca sunt nebuna, dar nu sunt. Acest zgomot nu a incetat, iar intr-o zi libera am decis sa merg la un service auto pentru a-mi trata masina. Cand am explicat simptomele masinii, mecanicii au spus ca este de la planetara. Asta imi trebuie, inca ceva de schimbat, dar pana la urma este siguranta mea in joc, nu puteam sa las aceasta problema nerezolvata. Mecanicii au fost foarte amabili si m-au ajutat sa gasesc piesa corespunzatoare pentru VWmeu. A durat ceva pana cand acestea au schimbat piesa, dar nu mi-a parut rau ca am asteptat, din contra eram bucuroasa ca masina mea va fi bine. Normal ca se observa schimbarea, acea planetara nu imi mai dadea batai de cap mie si nici masinii mele. 

   Am invatat ca toate trebuie facute la timpul lor, se spune sa nu lasi pe maine ce poti face azi, asa am facut eu si ma putea costa destul de mult, siguranta mea. Dar acum totul e bine, si daca o sa mai intampin o problema nu am sa mai stau pe ganduri, am sa ma opresc fix in fata service-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu