duminică, 8 februarie 2015

Servicii de dezinfectie in Bucuresti

Am avut marele ghinion de a colabora pe parte de dezonsectie cu o companie groaznica - i-am gasit de pe internet si mi-au dat teapa in cel mai groaznic mod cu putinta - dar este numai vina mea ca nu mi-am dat seama la timp ca totul era o mare pacaleala.

Povestea a parut dubioasa de la inceput, de cand au aparut 3 tigani imbracati in niste salopete uzate (asemanatoare cu cele de la REBU) si mi-au spus ca substanta  isi face efectul in cateva zile, perioada in care nu trebuia sa intre nimeni in incaperea in care se facea dezinsectia.

Nici nu stiu ce au facut oamenii aia acolo... ca dupa 5 zile in care am tinut depozitul inchis pentru ca substanta sa-si faca efectul, cand am intrat era mai rau decat la inceput, mai mult decat atat, niste sobolani pareau sa joace leapsa pe la mine prin depozit.

Va dati seama ca nu am mai dat niciodata de firma aia, nu au mai raspuns la telefon, facturile erau false si a trebuit sa angajez pe altcineva. De data asta amfost mult mai atent si am apelat la Pestcontrol Bucuresti, oameni seriosi si cu bun simt, care si-au facut datoria intr-un mod excelent - si ii recomand pentru servicii de dezinfectie indiferent de anvergura problemei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu